Wednesday, February 29, 2012

Omadeliefste

Madeliefjes. Ik vind ze zo vrolijk zo mooi. Zo leuk. We zijn al weer aan het werk geweest in de tuin. Hebben gezorgd voor het gras waar straks zeker de madeliefjes weer zullen verschijnen. We lopen en maaien er om heen.

Vroeger toen ik klein was woonden wij op een flat. Opa en oma hadden een heerlijke tuin met een flink gras veld. Je kon er naar beneden rollen, fijn! En daar, daar stonden zoveel madeliefjes. Ik leerde van mijn oma hoe je daar een ketting van kunt maken. Nu haak ik madeliefjes en maak daar als ode aan mijn liefste oma een ketting van.


Voor mijn grootste dochter.


6 comments:

  1. Daisies are one of my favorites too. Thanks for sharing on BeColorful this week.
    pam

    ReplyDelete
  2. I love the color! Thank you for sharing!

    ReplyDelete
  3. Schattig, het madeliefkettingje, helemaal de naam omadeliefste. Ik heb de ketting gehaakt voor mijn kleindochter en dan een dubbel bloempje, tegen elkaar aan, zodat er altijd een mooie zichtbaar is. Het waaierrokje ga ik ook maken, als zij de kleuren heeft uitgezocht! Welk nummer kaaknaald heb je gebruikt>

    Dank voor je patronen!
    Maria

    ReplyDelete
  4. Wat een leuk patroontje! Ik heb er al een aantal gehaakt! En ik ga het vermelden op mijn blogs (debreimeisjes.blogspot.nl en nifelwyfke.blogspot.nl, de laatste is een Friese blog), met een link naar je patroon.

    ReplyDelete
  5. This comment has been removed by the author.

    ReplyDelete

Dank voor het achterlaten van een berichtje *
Vind ik leuk :-)