Thursday, June 07, 2012

WILP #2 en ridderspoor



 
Met Robin fiets ik vandaag naar de markt. Zij kiest heel resoluut de meest prachtig blauwe bloemen uit. "Die! Die vind ik heel mooi mama!"
Goede keus. Ridderspoor is prachtig...


Natuurlijk moeten we ook aardbeien kopen. En Stroopwafels en grote vissen voor in de oven.
Van de aardbeien wil ze persé een taartje maken. We flansen iets heerlijks in elkaar met wat we in huis hebben. Als het gelukt is zal ik het recept op mijn gebeime pagina durven delen.
Ook de stroopwafels en de stroopwafelkruimels komen er aan te pas!

Dan hier WILP #2
Work in Long Progress wegens schouderpijn. In de wachtkamer van de dokter had ik dit bij me en maakte ik de laatste steekjes.
Ook het vazen omhaken moet ik staken...

1 comment:

  1. wat een fijne momenten met je dochter!
    Niet leuk van de pijn! (haak je al ergonomisch, heb je al iemand laten meekijken naar je houding, of je verkrampt? ....)
    Veel sterkte.

    ReplyDelete

Dank voor het achterlaten van een berichtje *
Vind ik leuk :-)