Friday, July 20, 2012

Zpagetti restjes kussen en... vakantie!

Eindelijk dan, vandaag de laatste schooldag!
En wat was het mooi weer zeg. Ongelooflijk. We zijn allemaal toe aan rust.
En aan mooi weer. En aan lekker niets doen. Of alles wat je maar wilt.

Van allemaal restjes Zpagetti die ik voor de vakantie 'opgeruimd' wilde hebben, haakte ik een vrolijke kussenhoes.

De B-kant



Voor in de auto. Eigenlijk. Dan kan man lief zijn hoofd er lekker op te rusten leggen. Terwijl ik stuur. En als ik niet stuur dan haak ik (waarschijnlijk) en kunnen de kinderen erom of ermee (!) vechten...

Nu wordt het kussen alvast (dankbaar) ingewijd.
Op dit moment door mij. Moe en voldaan. (nog wel even de hele ochtend op school schoongemaakt!)


 En vanmiddag door Sam en Robin.



Terwijl Rozemarijn een indianenpartijtje had bij een lief vriendje. Wat een mooie dag.

16 comments:

  1. This is so good ,a pillow or cushion to rest outside while enjoy nature.....good idea

    ReplyDelete
  2. Mooi geworden....en een fijne vakantie. Hier begon hij vrijdag in de stromende regen maar nu is er zon!

    ReplyDelete
  3. Hola. Un cojín preciosos¡¡¡¡ pásate por mi blog tengo un premio para ti.
    besos

    ReplyDelete
  4. I love the cushion! You are very talented. Visiting from Creative Bloggers Hop :)

    ReplyDelete
  5. Love it, thanks so much for sharing on Craft Schooling Sunday!

    ReplyDelete
  6. Wat een heerlijk "hang- zit-, luier- ,hoofd"-kussen is dit geworden zeg! En in geweldige kleuren. groeten Francien

    ReplyDelete
  7. Ah summer. Gotta love it. The pillow is so happy and colorful. Thanks for sharing.
    p

    ReplyDelete
  8. Iets in mij zegt dat je er nog meer moet maken :)
    Hij is leuk!!

    ReplyDelete
  9. Lovely pillow design, Stopping by to say Hi from the blog hop. Come visit sometime, tea is cold and no shoes are required. Kathy B. http://www.southernmadeintheshade.blogspot.com new follower

    ReplyDelete
  10. Mooi, zag hem ook via Haak maar aan.
    Kun je zeggen hoe je hiermee te werk bent gegaan, of heb je er een patroon van? Ben zelf beginnend haakster, dus zou dit zo niet kunnen. Alvast bedankt.

    ReplyDelete
  11. Heb je een patroon van dit mooie kussen?

    ReplyDelete

Dank voor het achterlaten van een berichtje *
Vind ik leuk :-)