Monday, January 21, 2013

Blue Monday turned to be white!


Blue monday, bedacht door de Britse psycholoog B. Arnall (bron Wikipedia).
Een sombere dag want kerst is al weer zo lang geleden, de goede voornemens vergeten en/of mislukt, het is grauw en grijs, die kilo's moeten er nog af (maar het gloednieuwe net afgesloten sportschoolabonnement lijkt meer op een sponsoring), vakanties zijn ver weg en eigenlijjk lijkt het nieuwe jaar gewoon verdacht veel op het vorige jaar.
Zoiets.
Niet dat ik me er in vinden kan. Ik houd van blauw. Maar ook van wit, vooral van sneeuwwit! Vanmorgen heerlijk door verse sneeuw, alleen met onze hond hard gelopen. Prachtig. En het is een fijne dag om met warme kussens en dekens op de bank weg te kruipen.


...of om naar de sauna te gaan en dat gaan wij vanavond doen!

Fijne blue white Monday allemaal!

4 comments:

  1. Oh, ik herken me ook niet in de blue monday hoor. Die witte wereld is prachtig en als je de kids blij en gelukkig in de sneeuw ziet zijn dan kan de dag toch niet meer stuk?

    ReplyDelete
  2. Gezellig, al die kussens en dekens, kzou daar ook wel willen inkruipen...

    ReplyDelete
  3. Veel plezier vanavond! (ik ben blij dat ik er vandaag niet meer uit hoef)

    ReplyDelete
  4. Owwwwwwwwww heerlijk de sauna in .... en of je gelijk hebt .... heerlijk :-)

    ReplyDelete

Dank voor het achterlaten van een berichtje *
Vind ik leuk :-)