Thursday, October 16, 2014

Amorf & vrij associëren

Een bol zacht garen had. Wat kan ik daar mee dacht ik. Op een avond haakte ik wat in het rond en de kinderen troffen dit de volgende dag aan op de bank. 
Dit is wat er gebeurt; een lach, verwondering. En zie hoe verschillend de karakters van de kinderen zijn. Psychologie van de koude grond wellicht. Maar ach...
Mooi is dat. 
mmmmmm  Een zacht eencellig beestje.
Want wat dit is weet ik eigenlijk niet
En zij weten het wel.
Een ijsje, een peer, een knuppel
Gewoon een knuffel.
Een wespennest. Een ding met 1 oor,
Toch biedt het troost en is het lief. het is lekker zacht, het voelt warm, een soort kussen, een kipkluifje, Ach...

3 comments:

  1. Leuk ding; inspirerend ook. Het is ook leuk om een raadselachtig object te maken. Blijft er wat te raden over :-)

    ReplyDelete
  2. Wat leuk zeg! En knuffelig idd!
    Ik moest denken aan een walvis.

    ReplyDelete
  3. So cute! Children have the best imaginations and are so cuddly.

    ReplyDelete

Dank voor het achterlaten van een berichtje *
Vind ik leuk :-)