Monday, November 02, 2015

Dag KreaDoe!

T was leuk!
 Ik moet daar altijd wel even aan wennen hoor. Ik in mijn kraam.
Maar ik heb veel leuke ontmoetingen gehad. Grappig ook dat sommigen het dan ook leuk vinden om mij en mijn rokjes in het echt te zien.
 En ik heb inderdaad naast leuke gesprekjes ook nog haakvragen beantwoord.
 En natuurlijk mijn boek gesigneerd. Heb je me gemist? En woon je in de buurt ik sta ook op de Herfstmarkt van onze school en anders koop je het boekje gewoon bij Forte.
En ja dat is dan meteen mijn volgende project; de Herfstmarkt op onze school mee-organiseren.
Allemaal leuk!

3 comments:

  1. Ik was niet op de KreaDoe, maar je kraam ziet er leuk uit.
    Je staat er leuk op!

    ReplyDelete
  2. Goh, wat kan ik goed begrijpen dat je moet wennen aan het staan in zo'n kraam.
    Dat zou ik net zo hebben. Maar dat zijn toch werkelijk allemaal toffe rokskes (zouden Vlamingen dat zo zeggen??) Dag, Madelief

    ReplyDelete
  3. Ziet er héél gezellig uit, je kraampje!
    ( En ja Madelief, wij Vlamingen zouden dat al eens zeggen; 'toffe rokskes' ;-) )
    Ze zien er echt vrolijk uit!
    Ik wens je succes op de herfstmarkt,
    Groetjes van je nieuwe volger, Sigrid

    ReplyDelete

Dank voor het achterlaten van een berichtje *
Vind ik leuk :-)