Friday, January 08, 2016

Voort borduren

Op het leren van iets nieuws kan ik nog wel even voort borduren. Toepasselijke beeldspraak in deze!
Zo probeer ik elke week ergens een beetje tijd vrij te maken om met naald en draad aan de slag te gaan. Ik maak veel tekeningetjes en schrijf ideetjes op mijn boekjes Dat worden dan bijvoorbeeld borduurontwerpen. Als ik dan klaar ben met stofzuigen enzo dan pak ik dat prachtige borduurzijde er bij. Van alleen die schitterende kleuren in een mooie opbergdoos word ik al blij.
Eens zag ik bij een juf van school al die dozen met al die kleuren. Ik weet nog dat ik toen dacht; als ik toch ooit eens een excuus vind om dat ook te mogen hebben. Ha dan kan ik nu wel zeggen dat ik toch best een legitiem excuus gevonden heb daarvoor!
Een mooi stukje linnen of katoen of andere fijne stof erbij.
En dan aan de slag!

7 comments:

  1. Lovely creation!!!
    Wishing you a year full of creativity and fun projects!
    Hugs and love from Portugal,
    Ana Love Craft
    www.lovecraft2012.blogspot.com

    ReplyDelete
  2. Heerlijk zo'n excuus ;)
    Het ziet er prachtig en supervrolijk uit!
    Groetjes,
    Wendy

    ReplyDelete
  3. this is fabulous,love it! Thanks for sharing on craft schooling Sunday!

    ReplyDelete
  4. Wauw, wat een zeer geslaagd borduurwerkje, word er helemaal vrolijk van! En dank voor de tip om een excuus te hebben... ik zou zo graag zo'n mega doos alle kleuren potloden hebben... moet ik wel eerst meer gaan kleuren en tekenen, maar het excuus is er vast ;) Fijne avond!

    ReplyDelete

Dank voor het achterlaten van een berichtje *
Vind ik leuk :-)