Tuesday, August 08, 2017

zzzzzomer!


SAVE THE BEES
Bee & Sunflower

Wat besteed ik toch veel te weinig aandacht aan mijn blog. Je vindt me vaker op Instagram [https://www.instagram.com/estreachikitu/]. Toch wil ik proberen na de zomervakantie weer wat  vaker te gaan bloggen. Even de boel afstoffen hier en weer een beetje aandacht geven.
Nu eerst vakantie! Wij zoemen er even tussenuit!

PS leuk weetje: voor deze foto heb ik bijna tien minuten met mijn armen in de lucht gestaan met mijn camera in de aanslag, deze zonnebloem is namelijk 3 meter hoog! Geduld loont, mooie foto's maken kost tijd. Het maakt me zo blij als het dan lukt! Vind je het ook zo'n mooie foto dan hoor ik dat graag. Wil je de foto gebruiken stuur me dan ajb eerst een mailtje renee@estreachikitu.com

6 comments:

  1. Fijne vakantie!! En jammer dat niemand een foto van jou heeft gemaakt terwijl je bezig was met bij en zonnebloem ��

    ReplyDelete
  2. Leuke foto! In het vervolg een laddertje gebruiken? ;-) Als ik foto's neem met mijn handen in de lucht, dan zijn de foto's meestal wazig. Tegenwoordig gebruik ik altijd een kleine steun.
    Grappig wat Sandra hierboven zegt, zo'n foto had ik ook wel willen zien :-)
    En ik kijk er naar uit om je volgende blogjes te lezen, Instagram is leuk, maar zo'n blog zegt nét iets meer.
    Groetjes, Sigrid

    ReplyDelete

  3. gamekiller
    gamekiller app
    game killer
    gamekiller apk
    gamekiller download
    The game killer is a marvellous app which allows you to hack, modify, enjoy and experience a whole set of premium games.

    ReplyDelete
  4. It's always good to hear, "buy one and get one free". But with Seers Cookie Consent you can get many more. I will gladly suggest Seers for its tools to generate a complaint Cookie Policy. Do check out its Cookie Consent Banner; it indicates the level of concern Seers possess for its customer's data.
    [url=https://seersco.com/articles/articles/what-is-gdpr-cookie-notice]gdpr cookie notice[/url]

    [url=https://seersco.com/cookie-consent-popup-generator.html]cookie consent popup[/url]

    ReplyDelete

Dank voor het achterlaten van een berichtje *
Vind ik leuk :-)