Friday, March 02, 2018

Ode aan Robin

We gaan weer hoor. In het voorjaar. Samen naar de Knit en Knot. Wij zullen er zaterdag 7 april weer zijn.
Komen jullie ons begroeten? Ik laat je zien hoe leuk vrij borduren is. Robin kan dat ook. En ze kan nog veel meer! Ze vindt het leuk om met jullie daar over te kletsen.
Robin, as we speak, op haar eigen weefgetouw

Houd mijn blog in de gaten want ik geef binnenkort toegangskaarten weg!!!
Maar vandaag staat er op de website van de Knit en Knot een mooie ode aan Robin.

3 comments:

  1. Das toch super als je zo een dochter hebt die zo van handwerken houd en ze doet dat heel goed.
    Doe zo verder Robin we gaan nog heel veel mooie creaties van je zien en misschien kan je ook een boek zoals je mama maken met super mooie creaties.Ik heb het geluk gehad om je mama haar boek te winnen en heb al mooie rokjes voor mijn kleindochter gemaakt.
    Groetjes
    Marie-Claire

    ReplyDelete
  2. Zalig, samen met je dochter creatief zijn! De mijne heeft het niet begrepen op garen of knutselen... Maar ze is wel mijn grootste fan ;-)
    Geniet er van op de beurs!

    ReplyDelete

Dank voor het achterlaten van een berichtje *
Vind ik leuk :-)