Wednesday, March 06, 2013

Pencil thursday

Omdat je handschrift iets laat zien van wie je bent.
Omdat ik het jammer vind dat we nog maar zo weinig met de hand schrijven.
Omdat het intoetsen van knopjes met letters erop zo mechanisch is.
Omdat je nadenkt over wat je gaat schrijven.
Omdat je dat dan met een pen in je hand aan het papier toevertrouwd.
Omdat papier fijn is en schrijven mooi.
Omdat het leuk is om te lezen.
Omdat een geschreven foutje gewoon doorgestreept kan worden.
Omdat je niet kan deleten.
Omdat je lekker slordig kan schrijven of juist heel netjes.
Opdat we het schrijven niet verleren.
Wil je ook eens mee doen met Pencil thursday? Stuur me dan een mailtje dan link ik naar je handgeschreven en gescande of gefotografeerde (dat dan weer wel) berichtje.
Het lijkt me leuk om dit initiatief te delen met elkaar!

*   *   *   *   *   *   *

Hier ben ik mee bezig ( Decor maken voor het toneelstuk van de klas van Rozemarijn: De miesmuizers - oftewel 'Een fluitje van een cent' van Annie M.G. Schmidt)







1 comment:

  1. owwww wat enorm leuk zeg,
    lieve groet jenneke

    ReplyDelete

Dank voor het achterlaten van een berichtje *
Vind ik leuk :-)