Friday, March 15, 2013

Vier en appel cupcakes


Morgen is het dan zo ver. Dan wordt ons jongste kind vier jaar. En ze weet zo goed wat ze wil deze kleine dame.
Vandaag was dus de laatste dag op de Peuterhof. Ze zei vanavond dat juffie Erica bijna moest huilen. Wat een opmerkzaamheid.


Natuurlijk wilde zij graag trakteren. En vooral zelf de traktatie bedenken en maken!
Mama ik wil cupcakejes trakteren.
Oh Robin, wat voor cupcakejes.
eeehmmm Appelcupcakejes mama! Dat wil ik.



En dan met die kuikentjes erop, ze kijken zo lief naar me mama! (je kent ze wel, de paaskuikentjes uit de winkel :-)


Dus ik verzon een appel cupcake recept, we kochten die kuikentjes die in de winkel zo lief naar haar keken. En voor de pret gekleurde fondant, daar kun je zo leuk vormpjes uit steken.

Een pietsie verantwoorde cakejes maakte ik Robin, met biologisch volkoren meel.


Vandaag feest en afscheid, morgen feest thuis en maandag, maandag naar school! Vier is groot.



9 comments:

  1. lief hey..
    weer een mijlpaal !
    alvast gefeliciteerd :-)
    en de traktatie ziet er prachtig uit

    Liefs, Ellen

    ReplyDelete
  2. Wat heeft ze dat mooi bedacht, alvast gefeliciteerd! Die kuikentjes was mijn dochter ook altijd gek op, zo schattig!

    ReplyDelete
  3. Proficiat. Weer een hoofdstuk afgesloten. Wat een slimme dochter heb je zeg. Knap hoor als je zo jing die dingen al ziet en al zo duidleijk weet wat je wilt (als moeder is dit niet altijd handig weet ik uit ervaring).Veel feestplezier. groetejs Jolanda

    ReplyDelete
  4. Gefeliciteerd met de verjaardag van de kleine dame! Super dat ze het zo precies kan bedenken en ook meehelpt! Fijne feestdag en succes maandag als ze echt naar school gaat ;-)

    ReplyDelete
  5. gefeliciteerd met je prachtige dochter,jaa 4 is groot he,fijne dag

    ReplyDelete
  6. gefeliciteerd met de grote kleine meid!
    zien er heerlijk uit de cupcakes.. je dochter weet wat leuk en lekker is!

    ReplyDelete
  7. Nog gefeliciteerd en wat een schattige cakejes.

    Liefs MamaNatuurlijk

    ReplyDelete
  8. Gefeliciteerd nog met je lentemeisje!! Wat ziet ze er mooi uit en wat een leuke traktatie!

    ReplyDelete

Dank voor het achterlaten van een berichtje *
Vind ik leuk :-)