Monday, January 23, 2012

Bocas Sanas - Gezonde monden

Na een druk en gezellig weekend en net de vloer gedweild te hebben nog heel even tijd voor een berichtje en koffie en dan weer naar school.
Vrijdagavond de collega's te eten gehad met wie manlief woensdag voor bijna 3 weken op ontwikkelingswerk gaat! Voor Bocas Sanas. Best spannend. De kinderen zijn ook erg opgewonden hierover. Ik zocht samen met hen oude t-shirts uit en hiermee maakten we een popje voor papa om mee te nemen! Om mee te slapen en knuffelen als hij ons mist! En natuurlijk gaat ie ons verschrikkelijk missen... En wij hem ook.
Het popje heet Dominiek en hij heeft een tasje waar een al daar gevonden steentje in kan.
Zaterdag nog een vriendin te eten en gisteren opa en oma in het kwadraat.
Afscheid hangt in de lucht...


Voor deze prachtige tulpen haakte ik nog snel een vaas met Ribbon XL in mijn favoriete blauwe kleur. Daar heb ik ook nog een kaarsje bij.
En omdat ik ook rust wil, ben ik maar weer eens wat roosjes gaan haken. Deze roosjes vind ik zelf erg leuk op een haarspeldje. Ik draag ze zelf en verkoop ze in de shop, een gedeelte van de opbrengst gaat dan naar ons goede doel!


En van mijn ooit favoriete tshirt, wat ik vaak droeg toen ik nog op dat warme eiland ver weg woonde, gebruikte ik een stukje voor popje Dominiek. Wij leerden elkaar op dat eiland kennen, mooie herinneringen maken dat ik geen afscheid van dit shirt kon nemen. Dit is toch de ultieme oplossing! Ik maakte er ook een vogeltje mee, voor me zelf! Als aandenken.

En het wordt ook weer tijd voor bloemetjes in allerlei kleurtjes in vaasjes (van De Kringloop natuurlijk!, die vaasjes dan). De avonden zullen de komende tijd voor mij wel heel stil zijn, haken dan maar!

No comments:

Post a Comment

Dank voor het achterlaten van een berichtje *
Vind ik leuk :-)