Monday, May 14, 2012

Give Away!

We zijn er weer.
Nu vind ik het er wel tijd voor: een cadeautje!
Ik vind het ook leuk om iets weg te geven.
Ik vind het erg leuk om dingen te maken en te haken.
Ik vind het leuk om daarover en daaromtrent te bloggen. Ik vind het mooi om te kunnen inspireren.
Ik vind het super leuk om reacties en volgers te krijgen en hebben.
Ik vind het fijn om mensen blij te maken en verkoop graag iets om de opbrengst aan ons goede doel te geven.
Gisteren was het moederdag.
Wat fijn dat ik moeder ben.
Daarom is het voor mij ook moederdag.
Dankbaar ben ik met onze drie gezonde, springlevendige kinderen!
We gunnen dat anderen ook, daarom hebben we ons goede doel. De aandacht voor mijn blog genereert ook een beetje aandacht voor ons goede doel



Dus:
Voor elke volger die een reactie op dit berichtje achter laat doneer ik een euro naar ons goede doel.  En natuurlijk dingt desbetreffende ook mee naar de give-away!
Ik heb iets gemaakt om weg te geven


Iets wat ik heel graag doe; freestylen (met draad en haaknaald)!

De give away is dus een freestyle gehaakt vaasje, ook te gebruiken als lichtje.

Laat me weten wat je van dit vaasje vindt of niet. En ik kies blind de winnaar. Laten we zeggen volgende week om deze tijd. Zo na Hemelvaart ergens...

5 comments:

  1. het vaasje is leuk , knap zo freestyle haken hoor!
    De euro voor het goede doel is ook mooi!
    groet
    le(o)nie

    ReplyDelete
  2. Wat een mooie actie!! Ik doe mee! Dat is alvast 2€ voor het goede doel :-)

    De vaas is super!

    ReplyDelete
  3. Als vaas vind ik hem super, mooie kleuren!
    Inez

    ReplyDelete
  4. Mag je schoonmoeder ook mee doen? Bij deze :-)
    Marjolein

    ReplyDelete

Dank voor het achterlaten van een berichtje *
Vind ik leuk :-)