Sunday, December 08, 2013

Kookblog!

Dit is dus mijn receptenschrift (ik heb er niet zelf van gegeten, dat heeft de hond gedaan toen ze jong was)
Tijd om hier orde op zaken te stellen. Vond ik al een tijdje.
Onze jongste dochter was doorslaggevend.
Ik stond het avondeten te maken in de keuken.
Zij was bezig achter haar houten fornuis.
Maar niet zomaar bezig. Nee, ze was aan het werk.
'Leuk, Robin' zei ik.' Nu zijn we allebei aan het koken.'
Maar dat zag ik verkeerd zo maakte zij mij pijnlijk fijntjes duidelijk:

'Kijk mama, ik ben kok maar jij kookt gewoon.'

En zo is het!
Dit blog gaat over hoe ik gewoon kook en jij kunt hier gewoon
je inspiratie uit halen.
 Ik heb me voorgenomen om op dit blog recepten te plaatsen.
Getekend en geschreven. Zonder foto's. Het begin is er!


4 comments:

  1. Wat een leuk idee! En goeie naam....;-)
    Groetjes van Mirjam.

    ReplyDelete
  2. proest wat een duidelijke klare taal :-) ik ga is ff kijken hoor
    liefs jenneke

    ReplyDelete
  3. Dat is een leuk idee, ik ga meteen even een kijkje nemen!! Ben gek op lekker eten en inspiratie is altijd welkom!

    Ik wens je een fijne week toe!

    Groetjes, Miriam
    't Bezige Bijtje

    ReplyDelete

Dank voor het achterlaten van een berichtje *
Vind ik leuk :-)