Friday, March 07, 2014

Manchet knopen ofwel cufflinks


Een mooi zwart bloesje heb ik. Heel chique. Gekocht bij een van mijn favoriete winkels voor slechts twee euro. Ja het kan nog.
Dit bloesje heeft al een leven bij iemand anders gehad. (wie?) En woont nu via de kringloopwinkel bij mij.

Het mistte alleen een manchetknoop. Een wat?
Ja van die knoopjes voor aan de mouw waar twee knoopsgaten zitten in plaats van een knoop en een knoopsgat. 



Ook al zo chique; manchetten. En wat een mooi woord.
Dan maak ik zelf wel even manchetknopen. Kan in alle kleuren!

Zo deed ik dat:





En als je even doorgaat heb je een slinger.
Maar dat is dan weer iets heel anders.

1 comment:

  1. Wat een slim idee! En zo klaar zo te zien. Zo kan je iedere keer een ander kleurtje gebruiken, al naar gelang je zin!

    ReplyDelete

Dank voor het achterlaten van een berichtje *
Vind ik leuk :-)