Tuesday, September 23, 2014

Trots op je zelf zijn!

Ik had nog een fotoshoot in de studio voor mijn boek.
Ook een overwinning hoor, anderen vinden dus leuk wat ik bedenk en maak. Daar ben ik trots op!
En ik ben ook trots op mijn kinderen.
Maar de trots in je zelf is het grootste goed. Hun eigen trots, zo mooi:


Sam: B-diploma gehaald!



Robin: Helpen met mixeren bij het pannenkoeken bakken! (en door het gat gezwommen maar ja ik was niet onder water met mijn fototoestel. Echt niet? Nee!)


Rozemarijn: Haar eigen verjaardagpartijtje. Gezekerd zelf klimmen!


Zij leven hoog!

3 comments:

  1. Wat een dappere kinderen heb je! Net als hun mama, want ik vind het ook heel dapper als je een boek maakt. En jullie doen het toch maar mooi allemaal, ieder op zijn eigen niveau. Jullie mogen met recht trots zijn op jullie zelf en op elkaar!

    ReplyDelete

Dank voor het achterlaten van een berichtje *
Vind ik leuk :-)