Saturday, November 15, 2014

Bijzettafelkruk

Leuk vind ik dat. Van die tafeltjes die onder elkaar kunnen. Of boven elkaar, dat kan ook. We hebben inmiddels al drie sets.
Op de kop getikt bij de kringloopwinkel. Ze zijn dan altijd van het donkerste bruin. De kinderen vinden het heerlijk om dat op te schuren.

Vervolgens schaf ik maar weer eens een spuitbus witte verf aan  en spuit er op los.
Bij dit vierkante exemplaar dacht ik; mmm wit is ook maar zo wit.
En ik haakte er wat op los.
Het is een grannyvierkant maar niet met groepjes van drie stokjes.
Het is gehaakt met paren van twee stokjes. En vanaf de helft ongeveer ben ik op de hoeken lossen in gaan voegen. En er zitten een paar rijtjes met zilveren vasten tussen. Vind ik mooi.
Toen het groot genoeg was nog een paar rijen vasten zonder meerderen. En klaar.
Dat zit best lekker. En is best leuk.
Of zoals Sam zegt; 'geinig'.

9 comments:

Dank voor het achterlaten van een berichtje *
Vind ik leuk :-)