Monday, February 05, 2018

Auhmmmmm

 Deze Ohm vind je ook in mijn Etsy shop :-)  
Voor de meesten van jullie is het geen nieuws dat ik regelmatig yoga beoefen. Tenminste ik denk dat het geen nieuws is. Het is eigenlijk überhaupt geen echt nieuws natuurlijk.
Op mijn blog hier vind je het haakpatroon dat ik ontwierp voor yogasokken.
Ik vind die vooral fijn in de winter.

Maar nu ik meer aan het borduren dan aan het haken ben. Dacht ik dat het  misschien leuk zou zijn om eens een yogasymbooltje te maken.

Mooie symbolen die vaak een ongrijpbare betekenis hebben wat ze dan daarom juist weer nog mooier maakt.
Ook geef ik tegenwoordig weer yogales. Vinyasa yoga. Heerlijk om mensen mee te kunnen geven wat je zelf zo fijn vindt.

Yoga is net als borduren en hardlopen overal kan ik mijn hoofd mee leeg maken maar er tijd voor vrij maken valt niet altijd mee!.
Misschien helpt dit Ohm teken mij herinneren aan hoe belangrijk het is om innerlijke rust te eeh vinden? Of zoeken? Of creëren?

1 comment:

Dank voor het achterlaten van een berichtje *
Vind ik leuk :-)