Friday, September 21, 2018

Soft autumn light

Prachtig zacht herfstlicht. Dat wil zeggen als de donkere wolken even weg zijn. De regen ophoudt.
En de storm zich koest houdt. Ik houd wel van dat woeste weer.

Dat alles hoort natuurlijk wel bij de herfst. En dan krijg ik zin in zachte breisels.

Soepel en warm.
Heerlijk om dan 's avonds op de bank te zitten. Als ik tenminste niet naar een ouderavond, de sportschool of yoga ben.

Een halfafgebreid dekentje houd me warm terwijl ik er rustig nog een paar pennetjes aan brei.
De wol is een echte vintage mohair. Gevonden bij mijn moeder op zolder.

Eigenlijk ben ik er al 3 jaar mee bezig maar ik was het een beetje vergeten. Dus nu heb ik dank besloten om het maar af te breien.

Wat zal dat een lekkere deken worden! Voor de winter dan denk ik want dan heb ik de hele herfst wat te breien.

3 comments:

Dank voor het achterlaten van een berichtje *
Vind ik leuk :-)