Tuesday, June 21, 2011

Een onverwacht zonnige dag

Het was gewoonweg heerlijk. Onverwacht een middagje alleen met de kleinste en nog prachtig weer ook.
Gezellig samen lekker in het zonnetje, beete spelen, beetje kletsen en lekker zitten haken natuurlijk!



Dat blauw... Zo mooi. Ik moet er naar blijven kijken. Kleuren doen iets met me dat voel ik. Misschien vind ik haken daarom ook wel fijn. De kleuren die ik kies geven me wat ik op dat moment nodig heb; warmte, vrolijkheid... Het is soms bijna meditatief, net als wanneer ik ga hardlopen. In het begin spoken er nog allerlei gedachten door mijn hoofd maar als ik verder ga is er niets dan wat ik op dat moment aan het doen ben.
Het geeft daarna altijd weer ruimte voor nieuwe ideeen of om toch maar even die was op te gaan vouwen.
Want tja, het huishouden vraagt ook tijd! Alleen doe ik soms alsof ik dat niet hoor. Zoals op die zonnige gisterenmiddag...


... en weer een paar vlaggetjes

No comments:

Post a Comment

Dank voor het achterlaten van een berichtje *
Vind ik leuk :-)