Friday, June 17, 2011

Koken met Rozemarijn

Morgen een bruiloft van vrienden. We duimen voor wat zonneschijn, dat maakt zo'n feestelijke dag nog mooier! Ik houd van bruiloften, twee mensen die voor iedereen willen laten weten altijd bijelkaar te blijven. Het is romantisch ik weet het want het loopt maar al te vaak anders. Maar toch vind ik het een liefdevolle gebeurtenis. Ik geloof wel in de liefde, dat je samen leeft en geniet en deelt. Elkaar versterkt en eerlijk bent maar vooral jezelf kunt blijven. Je ontwikkelt altijd door en verder en dat kan ook met elkaar.
De trouwerij is enkel een moment waarop je dat alles extra aandacht geeft en er een bijzondere dag met vrienden en familie van maakt.
Nog een galafeest om het af te sluiten en de dag is compleet. Voor mij betekent het ook een klein pretje; van de gelegenheid gebruik maken om een keer in het lang te kunnen!
De wens is een goede fles wijn en een recept. En aangezien de bruid hetzelfde heet als onze dochter een 'koken met....' gemaakt:


Heftig weer past ook bij een passievolle dag!

1 comment:

Dank voor het achterlaten van een berichtje *
Vind ik leuk :-)