Friday, June 10, 2011

Pinksteren

Een prachtig feest op school alle kinderen, juffies en meesters in het wit. Ook veel ouders in het wit. Ik vind het mooi om te zien hoe alles zo samen komt op het school plein en hoe de kinderen met elkaar iets tot stand brengen, een orkestje van ouders als muzikale omlijsting maakt het helemaal af.

Thuis heb ik gisteren met de kinderen taarten gebakken voor in de klas, echte 'bruidstaarten'. En stralend wit zijn ze klaar om naar school te gaan. Rozemarijn met een nieuw wit mutsje wat ik gisteren nog gauw even gehaakt heb, met vlinder.
Alle klassen dansen me de gekleurde linten rondom de meiboom, bloemen in het haar. een feest om naar te kijken en te luisteren, vind ook Robin vanachter het raam van haar peuterklasje...

Sam met bloemenkrans

No comments:

Post a Comment

Dank voor het achterlaten van een berichtje *
Vind ik leuk :-)