Saturday, October 19, 2013

Boobies!

Op de Haarlemmerdijk in Amsterdam zit een werkelijk prachtige wolwinkel. Natuurlijke wol en garens, heerlijk en zo mooi. Als je eens in de buurt bent zeker bij Weldraad gaan kijken! Anna, de eigenaresse heeft mij gevraagd om haakworkshops te gaan geven in die mooie winkel. Leuk! Graag!

Oh maar nu lukt het even niet, mijn energie is nu hier thuis in ons (hopelijk) tijdelijke huis. De kinderen hebben mij nodig en ik vind het belangrijk om ze het gevoel te geven dat ze veilig zijn en ze een warm thuis te bieden vanwaaruit ze deze nieuwe situatie aan kunnen gaan. 
Maar wat heeft dit alles nou met boobies te maken. Niets, dus.
Een beetje dan, Anna vroeg mij om en patroontje uit te proberen. En dat wilde ik natuurlijk wel.
Met heerlijke biologische katoen uit haar prachtige winkel haakte ik volgens het ontvangen patroon drie boobies. 

Voor de allerkleinsten. Ooooh wat een volleerd moedertje, die blik!

Meer info op het blog van Weldraad.

4 comments:

  1. Die boobies heb ik ook. Zo grappig. Wat ontzettend leuk dat je workshops mag gaan geven. Jammer dat het niet bij mij in de buurt is.

    Liefs MamaNatuurlijk

    ReplyDelete
  2. ha,ha...die snoet van je dochter..leuk!Ik heb ze ook eens ooit op mijn blog geplaatst.

    ReplyDelete
  3. Ik vind ze vooral heel erg grappig......en dat kan nooit kwaad. Als je in een (hopelijk) tijdelijk huis bent en er helemaal moet zijn voor de kinderen, kan iets grappigs nooit kwaad toch?
    Dag,
    Madelief

    ReplyDelete
  4. Just stopped by to let you know that I featured your crochet lamp makeover on my round tuit post this week!
    Round Tuit 176
    Thanks again for linking up! Hope you have a great week!
    Jill @ Creating my way to Success

    ReplyDelete

Dank voor het achterlaten van een berichtje *
Vind ik leuk :-)