Wednesday, February 15, 2012

Boemsilila

Boemsilila, silalu, o tutu
Mamami, papapoe, ala luhure
Otutu ton
Soesi la pon pon
O tutu ton
A la roepsie poepsie, fleuheure
Boem sillila, silalu, o tutu
Mamami, papapoe, ala luhure

Met zelfgemaakt spandoek!
Vrijdag vieren de kinderen carnaval op school. Ze zijn al een beetje meer door het dolle heen dan de rest van de week.
Papa is terug van de verre landen. Een warm onthaal op Schiphol en slingers en balonnen thuis.  

 's Avonds voor het eerst weer met zijn vijven aan tafel. Boven dampende kaasfondue, 1 pan met wijn en 1 met appelsap. Lekker prikken en draadjes trekken.
Zo gezellig. Ik ben dankbaar.



Door naar het volgende feest dus.


Zal ik je eens wat vertellen, ik zag een vis met snottebellen! (die komt van Sam zijn juf, de kinderen vinden dat heel grappig)
Sam wil graag als Konijn verkleed... Voor oren haken heb ik helaas geen tijd meer, die kocht ik dus in de feestwinkel met tandjes (hallo ik ben Thea! die dus).
Ik haakte daar een grote wortel bij (met RibbonXL)
en voor Rozemarijn haar Roodkapje outfit haakte ik gisterenmiddag een lief rood mutsje (ook na carnaval zal deze favoriet blijven vermoed ik). Zowel het mutsje als de wortel zijn uit mijn hoofd gehaakt.

Nu nog een rode cape naaien. Boem silila!

No comments:

Post a Comment

Dank voor het achterlaten van een berichtje *
Vind ik leuk :-)