Sunday, February 19, 2012

Roodkapje, de muis en het konijn met de wortel

Zo, dat was lache!
Carnaval is weer over. De kinderen hebben echt een geweldige dag gehad op school. Ze genoten van alle gekke liedjes, spelletjes en mooie verkleedkleren van alle kinderen en juffies en meesters.
En ik ook! Eer van je werk en vrolijke kinderen.







Zaterdag had ik dus wel een dagje voor mezelf verdiend! En samen met een aantal andere moeders van school togen we naar de Sperwershof in 's Graveland. Het genieten begon voor mij al 's morgens op de fiets. In alle rust door het bos met alleen de fluitende vogels om me heen...
In de kas werden we opgewacht door Gemma. En bergen, bergen wol. Koffie, thee en een inspirerende sfeer...
Schilderen met wol!




Ik heb een krans gemaakt met een regenboog en een engel. We waren allemaal erg trots op ons werk. Sommigen maakte een wankleed anderen een krans. Oooh en Gemma kan zo goed alles uitleggen en helpen en heeft werkelijk honderden inspirerende c.q ontmoedigende voorbeelden. Het was echt een hele fijne dag! Een aanrader en voor ons zeker voor herhaling vatbaar. Wordt vervolgd...

2 comments:

  1. Ja, het was geweldig hè? Wat is je krans mooi geworden! gr. Svenny

    ReplyDelete
  2. Very interesting! I haven't seen fiber used this way before!

    ReplyDelete

Dank voor het achterlaten van een berichtje *
Vind ik leuk :-)