Thursday, March 29, 2012

Van ruilen komt plezier

In de klas van Rozemarijn draag ik zorg voor de jaartafel. Daar heb ik natuurlijk wel haaksels voor, zoals een konijntje. En  kleine lammetjes maken van wol en pijpenragers lukt me ook wel. Maar ik wilde zo graag een paar van die mooie bloemenkindjes.
En na voor alle drie de kinderen een zonnekind ( Mientje , Koos en Noortje) gemaakt te hebben besloot ik om te gaan shoppen voor de bloemenkindjes. Tessa kan dat heel erg goed! We zetten een swap op!
Voor Tessa een regenboogbloemenslinger, een mini-shopper en een zomers mutsje (voor haar dochter).

Mijn creaties voor haar zijn gepakt en verstuurd. En nu wacht ik vol verwachting op haar pakketje voor mij... Leuk!
Ondertussen lap ik knietjes op.

1 comment:

Dank voor het achterlaten van een berichtje *
Vind ik leuk :-)