Saturday, May 16, 2015

Het is gebeurd, eh geborduurd!

Als ik ga beginnen met borduren, zo dacht ik altijd. Dan is het hek van de dam...
Dus dat doe ik maar niet. Ik begin er wel mee als ik 65 ben of zo en ik de hele dag de tijd heb om een beetje te rommelen.
Dat wachten tot die tijd is niet gelukt. Het hek is ook nog niet helemaal van de dam, simpelweg omdat er ook nog zoiets is als een gezin en een huishouden.
Maar het begint er wel op te lijken.
En ik vind het dus zo leuk! Iets leren wat je nog niet kan.
Ik bijt me er helemaal in vast. Mijn eerste borduurwerkje was voor Robin haar zesde verjaardag.
En nu tja het is nog niet echt iets om cadeau te geven denk ik dan.
Maar een mooi plekje op de wc heeft het wel verdiend. En eigenlijk heb ik het ook gewoon voor de wc gemaakt; alsjeblieft!



5 comments:

  1. Hahaha!!! Ik dacht eerst, nee dat staat er niet, maar er staat echt 'poep gebeurt'. Toch????
    Complimenten hoor! Ik vind het een mooi borduurwerkje.

    ReplyDelete
  2. Proficiat ik vind je borduurwerkje super groetjes Marie-Claire

    ReplyDelete
  3. :-) Mooi hoor en heel knap gedaan voor een eerste borduurwerkje!!

    ReplyDelete

Dank voor het achterlaten van een berichtje *
Vind ik leuk :-)