Friday, June 14, 2013

Ini Mini Bunting




Al vaak gedaan. Door velen.
Maar als de zon schijnt en we weer buiten zitten krijg ik altijd zin om (nog meer) slingertjes te haken om op te hangen tussen onze blauwe regen.

Die nu trouwens zo prachtig bloeit en geurt! We hebben er nog niet vaak onder kunnen zitten en het begint al bloesemblaadjes te regenen.

Dan blijven straks de slingertjes over.
Ik deed het zo:
Als je zelf de slingers op kan hangen is het leven een feest!
( en dan de slingers ook nog zelf maken :-)
*
Life is a party, but you have to hang the garlands by yourself!
(even make the garlands yourself :-)

 

11 comments:

  1. ahhh... ik ben jaloers op je blauwe regen:) hij is prachtig!

    ReplyDelete
  2. En of je gelijk hebt .... zelf de slingers ophangen :-)

    Adembenemend meis zo met die blauwe regen!!!!!!!

    ReplyDelete
  3. I come to Sey G'Day!
    thanks for a patern!
    http://freestilcreatingbyvilly.blogspot.gr/

    ReplyDelete
  4. Oh ik hou zo van slingers :-)
    Deze zijn ook leuk!!!

    ReplyDelete
  5. That is just brilliant, and I have to say, that when finds joy in small things, like crocheting a little bunting, then life is indeed a party! thanks for sharing on craft schooling Sunday!

    ReplyDelete
  6. Wat leuk ik ontving de kleurige sleutelhangers in de goodiebag, dank je wel!

    ReplyDelete
  7. Ik ontving vandaag die vrolijke hangertjes van je in mijn goodiebag. Er hangt er al eentje aan mijn sleutels, dus ze zijn meer dan goedgekeurd! Dank je wel!

    ReplyDelete
  8. Very fun!! Thank you for sharing at Sharing Saturday!

    ReplyDelete

Dank voor het achterlaten van een berichtje *
Vind ik leuk :-)