Saturday, June 01, 2013

Operatie Ezel




De allerliefste, lievelingsknuffel van Robin. Vaste slaapmaatje altijd en overal. Ezel heeft al heel veel te verduren gehad (...http://estreachikitu.blogspot.nl/2012/01/its-supposed-to-be-blue-monday.html) en talloze wasbeurten doorstaan.

Ezel is zelfs al een keer van een geheel nieuw rood-wit jasje voorzien. (http://estreachikitu.blogspot.nl/2011/07/ezel-en-tante-lien.html)

En afgelopen zomervakantie in de auto lapte ik Ezel op met nieuwe stukjes roodwit gestreepte stof.
Maar alweer gaten in zijn buik.
En ik bedacht een alternatieve oplossing.
Ezel wachtte geduldig af in het zonnetje terwijl Robin lekker speelde.

Ze ging met de reserve Ezel naar bed, en vanmorgen lag echte Ezel weer bij haar.

 Met een nieuw jasje aan!

12 comments:

  1. Wat een heerlijke knuffel:) die gaat nog heel lang mee denk ik zo.

    ReplyDelete
  2. Ezel en zijn nieuwe hippe jasje kunnen weer jaren mee ....

    ReplyDelete
  3. Poppendokters zijn er genoeg te vinden, volgens mij ben jij de eerste ezeldokter! Robin vast weer helemaal blij.
    Groetjes,
    Paula

    ReplyDelete
  4. ... want voor die lievelingsknuffel doe je toch het onmogelijke bijna niet? :-) Ezel ziet er heel blij uit en ik denk Robin vast ook!

    ReplyDelete
  5. Oh wat goed dat je ezeltje zo hebt kunnen oplappen! Hij kan er voorlopig weer tegenaan :)

    ReplyDelete
  6. Wat geweldig! Erg leuk jasje heeft ezel nu! Mijn dochter heeft een gele muis, helemaal aan gort geknuffeld. Nu met ruim 8,5 jaar is het nog steeds haar lievelingsknuffel, gaten en al! Misschien ook tijd voor een nieuw jasje.

    ReplyDelete
  7. Naast Pencil Thursday zou een blog over knuffels toch ook wel geweldig zijn hoor.....wat een pracht-exemplaar is dit....Hij zit gewoon helemaal trots te wezen met zijn nieuwe trui.
    Dag! Madelief.

    ReplyDelete
  8. Ohhh mijn kids(inmiddels 16 en 18)hebben dat ook gehad en op een of andere manier vind ik ze altijd zo aandoenlijk zo'n knuffel half versleten van al de liefde/knuffels die ze al hebben mogen ontvangen!Zo vind ik ezel ook zoooo vertederend hoe hij daar ligt met zijn mooie nieuwe gehaakt lijfje!:-)

    ReplyDelete
  9. Haha, die Ezel kan weer mooi voor de dag komen met zijn nieuwe trui aan. Toffe knuffel! Die zal nog heel wat keertjes opnieuw aangekleed moeten worden, denk ik.

    ReplyDelete
  10. Lucky Donkey!!! How cute! My mum did this kind of think with my favourite teddy when I was a kid!
    Thanks for linking to a Round Tuit!
    Hope you have a fabulous week!
    Jill @ Creating my way to Success
    http://www.jembellish.blogspot.com/

    ReplyDelete

Dank voor het achterlaten van een berichtje *
Vind ik leuk :-)