Sunday, June 23, 2013

Zondag? Regendag!

Vandaag is zondag een regendag. Vorige week was zondag echt een zondag! En ook nog vaderdag.
Wij verrasten papa met een picknick achter in de achtertuin.

Heerlijk was het.

Met gekookte eitjes, beschuitjes en zelfgemaakte vanillesuiker, verse ananas en aardbeitjes, slagroom natuurlijk, gezouten roomboter en geroosterde boterhammen, boeren kaas, zelf uitgeperste sinaasappelsap, koffie, zelfgemaakte jam en natuurlijk cadeautjes! En vast nog veel meer wat ik niet meer weet.

De kinderen hadden samen (met mij) een kaars versierd met bijenwas.

Een mooi zelfgemaakt cadeau!


En die mooie vlaggetjes? Die zijn gemaakt door eigenwijzz. Leuk! Ze zaten in mijn goodie-doosje van pipowagen aan zee!


En het regende bloemblaadjes. Dat dan weer wel!

4 comments:

  1. heerlijk relaxed :-) mooie foto's !

    ReplyDelete
  2. Hé een bericht van jou. Wat een gezelligheid zo in de tuin.
    Ik wilde je even zeggen dat ik jouw waaierrokje van hier rechts ga haken. Van wol.....voor mezelf. In mijn veel te koude huisje heb ik in de winter altijd koude billen. En het lijkt me heerlijk om dan altijd over elk kledingstuk zo'n rokje aan te kunnen trekken. Als het klaar is stuur ik je een foto (louter voor binnen zal het worden denk ik ;-)
    Dag, Madelief.

    ReplyDelete
  3. Dat ziet er prachtig uit. Ik keek vandaag nog of ik je zag bij de boer, maar ik heb je niet herkend of misschien was je er wel niet.

    Liefs MamaNatuurlijk

    ReplyDelete
  4. heerlijke foto,s,leuk he die zelfgemaakte kadootjes,die zijn altijd het leukste vind ik


    liefs yvonne

    ReplyDelete

Dank voor het achterlaten van een berichtje *
Vind ik leuk :-)