Wednesday, September 14, 2011

Daar komen de beanies!

Nu heb ik het geloof ik gevonden het patroon wat voor mij het beste werkt. De beanies kruipen onder mijn handen vandaan. Nog wat versieren voor de meisjes met een blom of pompon! En laat de wind maar waaien. Maar eigenlijk moet ik nu wat meer tijd in de keuken door gaan brengen, kan ik vast gaan voorbereiden voor ons feestje zaterdag. Koken is ook leuk! Ik kook ook graag. Het werkt voor mij ook wel ontspannend als de kinderen een beetje meewerken tenminste en ik niet om de haverklap mijn handen hoef te wassen om billen af te vegen, speldjes goed te doen, kluwens armen en benen te ontwarren, ritsen dicht of open te doen, speelgoed in elkaar te zetten, knutselspullen te pakken of op te ruimen of te voorkomen dat die vrolijk geknipte papiertjes eindigen als nieuw behang en alle ramen met zand en water gewassen worden.
Leuk om met geurtjes en smaakjes te werken, net zo leuk als met kleurtjes en draadjes.

Het geeft rust maar een beetje rust heb ik er ook wel voor nodig!

No comments:

Post a Comment

Dank voor het achterlaten van een berichtje *
Vind ik leuk :-)