Tuesday, September 27, 2011

De shop

Op dit moment is de shop nog niet af. Graag zou ik meer producten toevoegen en gezien de herfst ook meer leuke dingen voor het seizoen. Het kost me best veel tijd en ik houd het graag klein. Ik vind het belangrijk om tijd met en voor de kinderen te hebben maar ook om tijd te hebben om te handwerken. Dat geeft me ook een goed gevoel. Ik heb een hoofd vol ideeen en ik heb alle tijd. Maar het zou leuk zijn als ik met de webshop ook iets kan verkopen zodat ik ook kan blijven handwerken en een gedeelte van mijn inkomsten over kan maken naar de stichting van Professor van Vugt.
 


Nu heb ik gisteren weer een kussen af gemaakt en ben er een voor Soba aan het maken die eindelijk met urgentieverklaring haar eigen woning krijgt. Wat fijn! Dat gaat even voor, vanmiddag ga ik helpen verhuizen.
Maar die kussens zijn leuk voor in de shop! Dusssss ik blijf er nog wel even mee bezig.
Ondertussen dwarrelen de blaadjes van de grote Amerikaanse eik voor het raam naar beneden en hebben we de XL letterbak in herfstsfeer gebracht. De kinderen hebben elk een potje huisgemaakte pruimenjam mee naar school. Donderdag is het Michaelsfeest! Oogst. 

No comments:

Post a Comment

Dank voor het achterlaten van een berichtje *
Vind ik leuk :-)