Saturday, January 28, 2012

Een zaterdag

Best druk in je eentje. Dus de kleine beetjes tijd die ik maak voor mezelf gebruik ik om te punniken. Zoals manlief die er dus nu helemaal niet is (bocas sanas) vaak placht te zeggen. Terwijl ik nooit punnik.
Voor Poekie maakte ik nog twee vogeltjes. Het zijn infuuspaalhangers (wat een mooi woord!). Als je zo'n infuuspaal nodig hebt wil je natuurlijk wel dat ie er een beetje leuk uit ziet. Vooral als je in staat bent om er mee op de gangen te flaneren maar ook vooral als je je bed of kamertje niet uit kan en mag.
Dus pimp je infuuspaal...
Komende week zal ik het op de post doen samen met Clarabel en misschien later meer.
Gisterenavond maakte ik de omslagdoek af voor Rozemarijn. Oh wat staat dat mooi! Het patroon staat op mijn geheime pagina!
Vandaag zaterdag, de kleine is logeren bij opa en oma. Dus ik ga met de andere twee op pad, we wandelen met de hond, struinen op ons gemak de kringloop winkel af, zij vinden het heerlijk (ik ook natuurlijk) en doen daarna ook nog alle boodschappen.

Net berkenstammetjes deze vaasjes en dan dat groene glazuur aan de binnenkant.

Mooie voorjaarstakkenvaas. Ook nog 2 autootjes voor Sam.

Verse bloemen willen soms ook een nieuwe vaas, een vaas waar je doorheen kunt kijken!
Nu de haard aan, soep op het fornuis en straks komt Robin weer terug met opa en oma.
Prettig weekend.

2 comments:

Dank voor het achterlaten van een berichtje *
Vind ik leuk :-)