Friday, January 13, 2012

Stralen!

Gisteren kon Sam dan uiteindelijk zijn verjaardag op school vieren. Met een nog stralender gezicht dan anders haalde ik hem op. In zijn hand een mandje met verworven schatten. Gekregen op de tocht langs meesters en juffies; mooie schelpjes, steentjes, knikkers en een klein schildpadje van Robin haar juffie. Maar het leukst was toch wel de kabouter die hij van zijn eigen juf kreeg. Wat is hij daar blij mee.
Aan de traktatie hadden we de dag daarvoor met zijn allen hard gewerkt en ook dat werd beloond want iedereen vond de konijnencakejes heel erg lekker (zie hier het recept: geheime recepten en patronen). Het zag er ook wel erg grappig uit.



Nu Sam en Rozemarijn van mij allebei een popje (zie Granny's en knutsels) gekregen hebben wat ze zelf hebben zien ontstaan wilde Robin dat ook wel. Ik had nog wat van de rood-wit gestreepte stof over waarmee Lien Robin haar slaapezel gerepareerd heeft (Ezel en tante Lien). En knutselde een beetje samen met haar een lieve ezelknuffel. Die vanmorgen op mijn nachtkastje op haar stond te wachten. Ze straalde en het ezeltje ging meteen mee naar school vandaag.
Rozemarijn straalt elke dag, zo fijn in de eerste klas!


Dan morgen nog de laatste actie betreffende de vijfde verjaardag van Sam; het partijtje! Moge het alsjeblieft net zulk lekker weer worden als vandaag! De bananencake staat te geuren in de oven. Dat recept wil ik ook wel delen hoor... ( geheime recepten en patronen). Oh die is klaar! Komt goed uit want ik moet die kleine zo al weer ophalen. En ben ondertussen bezig met voorbereidingen voor morgen. Een berichtje van de hak op de tak. Dusss. Maar ik ben blij met mijn stralende kinderen en de stralende zon!

No comments:

Post a Comment

Dank voor het achterlaten van een berichtje *
Vind ik leuk :-)