Monday, November 07, 2011

Work in progress

Als de kinderen er niet zijn wat maar heel kort is, of als ze liggen te slapen tot ik zelf ga slapen wat ook niet lang is. Dan komen de werkjes te voorschijn! Het is echt weer erg leuk om een zonnekindpop te maken. Na Mientje voor Robin en Noortje voor Rozemarijn is er een heuze mannetjespop in de maak! Het lijkt nog wat op voodoopraktijken zo 's avonds voor de openhaard met naalden in het hoofd en een tang om die er door te trekken. Maar ik krijg de indruk dat Mientje en Noortje dit nieuwe vriendje nu al met nieuwsgierige tederheid verwelkomen.



En wat zou dit nou worden... Voor Robin, het Sintcadeautje wat ze op de peuterschool zal krijgen. Een handwerkje met de nadruk op hand. Maar ooh wat wordt het mooi (denk ik!). Een kroontje voor de kleine.


En dan gauw en vooral zorgvuldig alles weer opruimen en verstoppen. Gelukkig neemt manlief dit jaar de sintcadeaus die de andere twee op school krijgen voor zijn rekening. Ook erg leuk, ben benieuwd.
Het is toch ook een leuke tijd, ik houd wel van dat geheimzinnige gedoe.

No comments:

Post a Comment

Dank voor het achterlaten van een berichtje *
Vind ik leuk :-)