Friday, December 30, 2011

Laatste dagen van het jaar

Bloemetjes hakend op de bank. Met een koud bockbiertje voor de warme openhaard.
Terwijl de kinderen ademloos luisteren en kijken
naar het prachtige verhaal van The Snowman.
Laat deze prettige sfeer, deze warmte en vertrouwdheid in ons gezellige huis. ons thuis, een voorbode zijn voor wat komen gaat in het nieuwe jaar. Met elkaar..

Voor mezelf wens ik dat het me lukt om tijd te vinden om dingen te maken die ik leuk vind en ideetjes uit te werken. Ook hoop ik dat het me wederom lukt om inkomsten te genereren voor ons goede doel.
Morgen vieren we nog Sam zijn verjaardag. Dus nu; taarten bakken!
En voor iedereen die dit leest:
Een gezellige jaarwisseling met elkaar, een goed begin voor het nieuwe jaar
Mijn favoriete voornemen (tip;-): Minderen.

GELUKKIG 2012

No comments:

Post a Comment

Dank voor het achterlaten van een berichtje *
Vind ik leuk :-)