Thursday, December 29, 2011

Sam 5 !


Hoera! Gisteren was onze zoon jarig. En kon ik eindelijk mijn nieuwste, zelfgemaakte zonnekindpopje "Koos" aan hem geven. En wat is Sam daar blij mee. Heerlijk.
Een fijn vriendje erbij!
En wat gingen we nou doen? We lopen met de kinderen de auto voorbij, op naar het station. Waar zouden we naar toe gaan? De treinreis vulde Sam al met zoveel pret dat het hem denk ik al niet eens uitmaakte waar we naar toegingen. Wel vond hij het een beetje jammer dat er niet met de verworven spullen gespeeld kon worden. Snap ik! Gelukkig kan dat vandaag terwijl het buiten de hele dag regent! Wij komen bij van die leuke dag in het Spoorwegmuseum gisteren! Hoewel duizend andere mensen ook op het idee waren gekomen om er met Sam zijn verjaardag naar toe te gaan!
Echt we hebben het daar nog nooit zo druk meegemaakt.



 Maar leuk was het wel!
 En 's avonds eten in een echt restaurant. Zolang er maar frietjes bij zijn. En laat die wens nou ook nog uitgekomen zijn. Met ook Koos, door Sam al liefkozend abriKoos genoemd. Een echte Koosnaam. Dusss...

No comments:

Post a Comment

Dank voor het achterlaten van een berichtje *
Vind ik leuk :-)